Trochę o mnie:

avatar

Poisonek z wiochy Częstochowa. Przejechałem 163306.34 km (na bikestats) + 48183 km (przed bikestats). Więcej o mnie.

10.2010 - 05.2011 Nowotwór próbował...

Póki co nie dał rady...

„Ból jest przemijający, a skutki rezygnacji pozostają na zawsze.”

"Rower jest pojazdem napędzanym siłą mięśni. Rower jadący pod górę jest pojazdem napędzanym siłą woli..."

"Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze..."

"Nie słuchaj głosu w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady. On łże..."

Yes Master!!! Na zawsze z Tobą...

AKTUALNY SEZON

Min temperatura na rowerze:

-17°C

Odwiedzone województwa:

dolnośląskie, kujawsko - pomorskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, wielkopolskie

Odwiedzone kraje:

Austria, Hiszpania, Niemcy, Polska, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Włochy

ARCHIWUM BLOGA

Sierpień, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:61.21 km

Ogrodzieniec z Ekipą szosowców.

Sobota, 31 sierpnia 2013 • dodano: 31.08.2013 | Komentarze 4

Kolejna wycieczka do Ogrodzieńca z Ekipą częstochowskich szosowców. Na zbiórce stawiła się 13 osobowa grupa, która z czasem nieco się zmniejszyła. Nie obiecywałem sobie zbyt wiele po dzisiejszej jeździe. Trwająca już szósty dzień kuracja antybiotykowa mocno mnie osłabiła. Przekonałem się o tym już w Gorzkowie. Tam zrozumiałem, że koszulka w czerwone grochy dziś nie dla mnie ;) Jednak w lepszym lub gorszym tempie pokonałem trasę i podjazdy w Kotowicach, Siamoszycach i Złożeńcu. Pod zamkiem odpoczynek i pamiątkowa fotka. Powrót przez Morsko, Włodowice, Górę Włodowską, Jaworznik i standard z Żarek do Olsztyna już spokojniejszy, gdyż trzeba było wspomóc towarzystwem kolegę w kryzysie. W Leśnym już nieco dłuższy popas z zasłużonym obiadkiem. Do Czewki najkrócej jak się da: główna, Odrzykoń i Guardian. Na koniec jeszcze przez Zawodzie i Centrum do Adasia odstawić Antosia i zabrać Szmatę. Konkretne zakończenie sierpnia :)

Gdzieś przed Ogrodzieńcem © poisonek

Ekipa przed Zamkiem w Ogrodzieńcu © poisonek

30 setka w sezonie.
1000 km na rowerze szosowym w 2013 :)
Sierpień +656,14 km. Konkret :)

Dom - praca - dom + Masa. 8000 km w sezonie.

Piątek, 30 sierpnia 2013 • dodano: 30.08.2013 | Komentarze 2

Rano dom - praca - dom. Na szybciutko w obie strony wzdłuż tramwaju. Po południu wyjazd wałem nadwarciańskim na Północ na spotkanie ze znajomymi ze studiów. No i na koniec 90 Częstochowska Masa Krytyczna. Bardzo udana impreza: 227 uczestników. Po przejeździe spotkanie u Janka. Szprychówka z Masy:

Dziś dobiłem do 8000 km w tym sezonie. Pięknie :) Średnia 1000 km na miesiąc :)

Dom - praca - dom. 1000 km w sierpniu.

Czwartek, 29 sierpnia 2013 • dodano: 29.08.2013 | Komentarze 3

Dom - praca - dom. Na Północ wałem nadwarciańskim. Po pracy powrót w pierwszych kroplach deszczu, które w centrum przybrały już formę konkretnej ulewy. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby pojechać wałem... Po kilkuset metrach błotnego syfu odpuściłem i pojechałem Rejtana. Tam też nie lepiej. Na sam koniec jeszcze złapałem kapcia - dojechałem na oparach :(
Z pozytywów: 1000 km w sierpniu. Piąty miesiąc z rzędu z przebiegiem minimum 1000 km.

Dom - praca - dom objazdami.

Środa, 28 sierpnia 2013 • dodano: 28.08.2013 | Komentarze 0

Do pracy najkrótszą drogą: przez Centrum. Podjechałem jeszcze do RMF MAXXX nagrać zapowiedź 90 Częstochowskiej Masy Krytycznej. Po pracy do szwagra dokończyć wreszcie remont złomka - wreszcie się udało. Następnie do domu dość okrężną drogą: Północ, Wyczerpy, Jaskrów, czerwony pieszy przez Przeprośną, Mirów, Centrum gdzie u Rafała odebrałem reklamowane zaciski piast i wał nadwarciański. Coś idzie to jak krew z nosa...
Wieczorem jeszcze w celach transportowych.

Dom - praca - dom. Osa... + wieczorna włóczęga.

Wtorek, 27 sierpnia 2013 • dodano: 27.08.2013 | Komentarze 2

Niby zwykły przejazd na trasie dom - praca - dom, a mimo to na tak krótkim dystansie może się sporo wydarzyć. Po przejeździe wałem nadwarciańskim w ścisłym centrum Częstochowy przez otwór wentylacyjny w kasku wpadła mi osa, która użądliła mnie w głowę. Masakra. Kilkugodzinny ból czachy. Na szczęście nie jestem uczulony... Po pracy do szwagra na kolejną rundę walki z jego złomkiem (kolejna porażka - tym razem odkręcenie suportu graniczy z cudem...). W drodze strzeliła już chyba piąta szprycha w tylnym kole. Niech szlag trafi te Sapimy!!! No nie było wyjścia - na serwis. Dalej już bez przeszkód. Wieczorem jeszcze do Markona, który poratował mnie, a w zasadzie mojego szwagra, tylną przerzutką Acera. Dzięki Mariusz! A jako, że moje dziewczyny były na zakupach przejechałem się jeszcze po Błesznie, Groszu i Zawodziu.

Dom - praca - dom i wieczorówka.

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 • dodano: 26.08.2013 | Komentarze 0

Dziś najpierw do pracy najkrótszą z możliwych tras. Powrót już nieco dłużej z wykorzystaniem wału nadwarciańskiego, gdzie spotykam Abovo i Markona. Po południu czas poświęcony rodzinie spowodował, że na rowerek wybrałem się dopiero o 19:30. Okazało się, że podobny rozkład zajęć mieli Faki i Zbyszko61, więc nie pozostało nam nic innego jak udać się w jedyne słuszne miejsce jadąc koło Guardiana i przeciwpożarówką. Niestety owo miejsce zastaliśmy zamknięte na cztery spusty. Szybko teleportowaliśmy się pod zamek i tam posiedzieliśmy kapkę dywagując na tematy raczej nie rowerowe. Powrót najszybciej jak się da: główna, Odrzykoń, Guardian i dom. Wieczór już chłodnawy. Znów się zacznie w mordę jeża... :(

90 tysięcy km. Przedpołudniówka z Ekipą. Popołudniówka z Żonką.

Niedziela, 25 sierpnia 2013 • dodano: 25.08.2013 | Komentarze 2

Ciężko mi było się dziś zwlec w środku nocy - czyli o 7:00 - aby na 8:00 stawić się na zbiórkę koło Bartolewskiego. Jakoś jednak dało radę i po podjechaniu po STin14 razem stawiliśmy się na spotkanie. Na miejscu oczekiwali już Arecki, Faki, GAWEŁ, Mr. Dry, Piksel, Piotrek78 i PRZEMO2. Jak nakazuje nowa, świecka tradycja trzeba było poczekać jeszcze 10 minut na Pitera. Po zebraniu się całej ekipy rozpoczęliśmy dość terenowy przejazd do Olsztyna. Na początek zaliczyliśmy drogę wzdłuż Warty, jadąc momentami w dość przyzwoitym jak na naszą okolicę terenie. Potem Jaskrów, Grodzisko, Przeprośna i zjazd w kierunku Mstowa. Przed Mstowem ekipa się nieco rozjechała wybierając różne warianty trasy. My odbiliśmy w prawo w pole, minęliśmy stodoły i dojechaliśmy go głównej drogi w okolicy kilkuset metrów od początku niebieskiego pieszego. Niebieskim przejechaliśmy przez Małusy i Turów aż do Zrębic. W międzyczasie zaliczyliśmy dwie przerwy techniczne na łatanie dętki Bartka, którą jak się później okazało serwisował jeszcze w Zrębicach i w Sokolich. Przez Sokole przejechałem już sam, gdyż w planach miałem nie czerwony pieszy a przejazd przez Lipówki na zakupy na olsztyńskim Rynku. Po dojechaniu do Leśnego dość długie posiedzenie w towarzystwie peletonu szosowców TdCz i Chorągwi Radomszczańskiej Herbu Wiśnia ;). Za chwilę dotarli również Abovo, Ruda z mężem oraz Magnum z Andzią. Ok 13:00 wraz z Fakim, Pikselem, Piotrkiem78, Piterem i STin14 ruszyliśmy do domów przeciwpożarówką, niebieskim i koło Guardiana.
W domku pół godziny przerwy na rosołek i przebranie się w bardziej cywilne ciuchy i tym razem Olsztyn z Żonką. Trasa przez Guardiana, rowerostradę i Skrajnicę. Na miejscu szok: po 5 godzinach od rozpoczęcia naszego dopołudniowego posiedzenia w Leśnym spotkaliśmy ciągle obradujących Abovo, Rudą z mężem, GAWŁA i PRZEMA ;) Mają kondycję skubaniutcy :) Po jedzonku wróciliśmy z Żonką do domu identyczną trasą jak w południe z Ekipą. Na koniec Duśka jeszcze mnie totalnie rozwaliła: jak rasowy biker postanowiła dokręcić 4 km do okrągłego dystansu. Stworzyłem potwora!!! :D

W dniu dzisiejszym dobiłem do kilometra nr 90000 przejechanego w moim oficjalnym, rowerowym życiu :)

29 setka w sezonie.
Plan na sierpień 2013 wykonany. Teraz bonus.

Szybciutko przed południem.

Piątek, 23 sierpnia 2013 • dodano: 23.08.2013 | Komentarze 1

Jako, że spadł na mnie zaszczyt zostania tymczasowym właścicielem haremu w liczbie trzech kobietek - suma wieku całej trójki niecałe 9 lat :) - przed wypełnieniem w/w obowiązku wyskoczyłem na szybciutko przed południem, zrobić swoją porcję kilometrów. Kucelin, Kirkut, Legionów, Ossona, Brzyszowska, Srocko, Brzyszów, Małusy, Turów, Olsztyn, Skrajnica, Guardian i dom. Ot taka tam sobie rundka.

Seteczka do Bobolic.

Czwartek, 22 sierpnia 2013 • dodano: 22.08.2013 | Komentarze 1

Wczoraj byłem nie do życia. Nie chciało mi się kompletnie nic i najchętniej przespał bym cały dzień. Wieczorem jednak odwiedziliśmy rodzinnie Zbyszko61 i wysmoliliśmy nieco góralskiego napoju bogów. No i dziś jak ręką odjął :) Chyba jakiś znak… Tak czy inaczej power dziś był na całkiem niezłym poziomie. Postanowiłem więc, że strzelę sobie stówkę przed odebraniem Córci z przedszkola. Jako, że czasu za wiele nie miałem padło na trasę w 90% asfaltową. Błeszno, Słowik, Nowa Wieś, Wanaty, Kamienica Polska, Jastrząb, Poraj, Masłońskie, Ostrów, Przybynów, Wysoka Lelowska, Żarki, droga rowerowa do Mirowa, Bobolice, Ogorzelnik, Niegowa, Postaszowice, Gorzków, Janów, Złoty Potok, Siedlec, Krasawa, Zrębice, Przymiłowice, Olsztyn, przeciwpożarówka, Guardian i dom. Pogoda dziś bardzo łaskawa. Na początku słoneczko, które potem skryły chmury. Jednak temperatura dawała dziś komfort termiczny. Mimo to dobry humor prysł jak bańka mydlana na zamku w Mirowie. Okazało się tam, że gdzieś w drodze zgubiłem licznik :( Straciłem pół godziny na bezskuteczne poszukiwania. Przepadł. Z powodu tego nieplanowanego postoju zabrakło mi czasu na wykręcenie setki "od strzała". Wskoczyła dopiero podczas drugiej, wieczornej rundy. Swoją drogą taka refleksja: dawniej liczniki sigmy były montowane na „saneczkach”. Nie zdarzało mi się wtedy nigdy, aby licznik wypadł z mocowania. Od momentu zmiany gniazda na obrotowe, upadki licznika to norma. I z tego co wiem nie tylko u mnie. Producent pewnie się cieszy. Po co mieć licznik dziesięć lat jak można go zgubić po dwóch…
W związku z podłym nastrojem nie zatrzymywałem się nawet na zamku w Bobolicach. Zdołałem tylko dostrzec, że całkiem niedawno odbudowany zabytek już zaczyna się rozpadać. Pęka i odrywa się od monolitu potężny kawałek murów od strony Mirowa.
Wieczorem jeszcze na Północ reanimować rower szwagra. Niestety z powodu zaawansowanej dewastacji i różnic w kompatybilności podzespołów reanimacja nie powiodła się.
Mapka tylko z pętelki przez Bobolice.

Droga rowerowa pomiędzy Żarkami a Mirowem I © poisonek

Droga rowerowa pomiędzy Żarkami a Mirowem II © poisonek

Udogodnienia przy drodze rowerowej. Miejsce na popas i stojak rowerowy © poisonek

Zamek w Mirowie stoi © poisonek

W Bobolicach jeszcze też ;) © poisonek

Zamek w Bobolicach © poisonek

28 setka w roku.

Miastowo.

Środa, 21 sierpnia 2013 • dodano: 21.08.2013 | Komentarze 0

Załatwianie spraw na mieście.