Trochę o mnie:

avatar

Poisonek z wiochy Częstochowa. Przejechałem 163983.14 km (na bikestats) + 48183 km (przed bikestats). Więcej o mnie.

10.2010 - 05.2011 Nowotwór próbował...

Póki co nie dał rady...

„Ból jest przemijający, a skutki rezygnacji pozostają na zawsze.”

"Rower jest pojazdem napędzanym siłą mięśni. Rower jadący pod górę jest pojazdem napędzanym siłą woli..."

"Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze..."

"Nie słuchaj głosu w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady. On łże..."

Yes Master!!! Na zawsze z Tobą...

AKTUALNY SEZON

Min temperatura na rowerze:

-17°C

Odwiedzone województwa:

dolnośląskie, kujawsko - pomorskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, wielkopolskie

Odwiedzone kraje:

Austria, Hiszpania, Niemcy, Polska, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Włochy

Maj, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:63.29 km

Pełen spontan.

Piątek, 17 maja 2013 • dodano: 17.05.2013 | Komentarze 2

Dziś utwierdziłem się w przekonaniu, że rowerzyści to nieprawdopodobnie spontaniczni ludzie. Wszystko odbywało się na wariackich papierach. Zacznijmy od wieczornej ustawki z blablą i piterem na którą ledwo zdążyłem wracając z żonką i córcią ze śląska. Po wyruszeniu na planowaną "spokojną przejażdżkę" koło Guardiana napotykamy kobe24la, piotrka78 i zbyszko61. Krótki postój z pogaduchami i Zbyszek stwierdził, że nie ma ochoty jechać do domu i wraca z nami do Olsztyna. Po kilkuset metrach spotykamy Rolanda, któremu również mieszamy plany powrotu do domu :) Mimo, że jechał na szosówce postanowił jechać z nami przeciwpożarówką. Niestety gumy nie wytrzymały i ze względu na niedobór ciśnienia w przednim kole nasz szosowiec zmuszony był zadzwonić po wóz serwisowy. My jedziemy dalej i po kilkunastu minutach docieramy do Leśnego. Po chwili przyjeżdża tam również michaill oraz za jakiś czas Roland z Patrykiem wozem serwisowym :) Posiedzieliśmy, powygłupialiśmy się nieco i wróciliśmy do domów. My rowerkami a Roland z Patrykiem blachosmrodem. A miałem dziś odpocząć...

Seteczka.

Czwartek, 16 maja 2013 • dodano: 16.05.2013 | Komentarze 1

Kolejna, już jedenasta setka w sezonie. Początek spokojnym tempem do Złotego Potoku trasą przez drogę p.poż, Sokole, Zrębice, czerwony pieszy, Pabianice i Aleję Klonową. Na Amerykanem chwila przerwy i zastanowienie: robić dziś seteczkę czy nie. Długo się nie wahałem :) Kierunek na Niegową, Gorzków [no wiem, wiem Adaś - miałem już tam nie jechać w tym roku :)], Postaszowice, Niegowa, Żarki, Czatachowa i znów Złoty Potok. Ze Złotego powrót do Częstochowy analogiczną trasą terenową z małą modyfikacją w Sokolich. W drodze powrotnej krótki postój w Leśnym gdzie wsadziłem łeb pod kran w celu zmycia soli. Szczypało to to strasznie, bo i pogoda powodowała spore wytracanie się tego związku na twarzy, ciuchach i paskach kasku. Na koniec na myjkę zmyć błotny syf zalegający na ramie już od dłuższego czasu.
Mocne 3 dni. 300 km ;) W ogóle maj zdaje się będzie rekordowy. O ile oczywiście tam na górze nie mają innych planów.

Nad stawem Amerykan w Złotym Potoku © poisonek

Widok na Góry Gorzkowskie © poisonek

Wieża radiowo - telewizyjna w Niegowie © poisonek

Na dwie rundki.

Środa, 15 maja 2013 • dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Do południa po ogarnięciu spraw w domu rundka przez Guardiana, drogę p.poż, Olsztyn, Kusięta, Brzyszów, Srocko, Legionów i centrum.
Po południu spotkanie ze STin14 i Zbyszko61 i do Leśnego również p.pożką. Na miejscu spotykamy Piotrka78 oraz sukcesywnie dojeżdżających szosowców: Trenera Marka Cieślaka, Gienia, Gronka, Jacka, Maćka, Mareczka i Piotra. Powrót dość szybki identyczną drogą w towarzystwie kolegów górali.

Seteczka na szosówce ;)

Wtorek, 14 maja 2013 • dodano: 14.05.2013 | Komentarze 7

Dzięki uprzejmości Kulistego miałem dziś okazję drugi raz w życiu pojeździć na szosówce. Ustawiliśmy się na 8:30 i po podjechaniu na góralu do Adama przesiadłem się na Antka w którym wymieniliśmy pedały z szosowych na mtb. Po krótkim serwisie rozpoczęliśmy jazdę przez Kiedrzyn w kierunku Rząsawskiej i Warszawskiej. Dalej przez Jaskrów, Mstów, Wancerzów, Kłobukowice, Skrzydlów, Rzeki Wielkie i Małe, Karczewice, Garnek, Świętą Annę, Aleksandrówkę, Przyrów, Staropole, Sygontkę, Juliankę, Janów, Złoty Potok do Czatachowy. Tam nawrót i droga powrotna przez Siedlec, Krasawę, Zrębice, Przymiłowice, Olsztyn - gdzie posiedzieliśmy chwilę w Leśnym - i główną drogą i Odrzykoń do Częstochowy. Po przejeździe przez zatłoczone centrum do Adama na Dekabrystów. A teraz wrażenia: co tu będę owijał w bawełnę - podobało mi się od pierwszych metrów :). Niby to nie był mój pierwszy raz na szosówce, bo już kiedyś miałem okazję jechać na zimówce Kulistego, ale tym razem była to jazda bez ograniczających ruchy zimowych ciuchów. Rower idzie jak przecinak. Około 100 ze 107 szosowych kilometrów jechałem "z blatu". Nawet na podjazdach - mimo że miejscami uda piekły - prędkość nie spadała poniżej 30. Adaś coś tam nawet mówił o większych wartościach :) Naprawdę jechało mi się zajebiście. No i średnia wyszła miła - równe 32 km/h. Myślę, że wstydu dziś nie było.
Dzięki Adaś i wiesz... nie bez powodu zostawiłem te pedały spd u Ciebie ;)

Poisonek na szosowym Antku :) © poisonek

Dziesiąta setka w sezonie.

Miastowo i Olsztyn.

Poniedziałek, 13 maja 2013 • dodano: 13.05.2013 | Komentarze 0

Do południa załatwianie spraw na mieście. Po południu telefon do STin14, którego namówiłem na przejażdżkę. No zbyt długo nalegać nie musiałem ;) Asfaltowo przez Kusięta do Leśnego. W barze dołączył do nas Zdzisiu vel Wałujew, nieco sponiewierany zeszłotygodniowym upadkiem. Po pogaduchach wspólny powrót główną i przez Odrzykoń. Popołudniowy wyjazd dość żwawy :)

Szybki Olsztyn.

Niedziela, 12 maja 2013 • dodano: 12.05.2013 | Komentarze 0

Wykorzystaliśmy dziś przedpołudniową przerwę w opadach i pokręciliśmy ze STin14 do Olsztyna asfaltowym standardem przez Kusięta. W Barze ani żywego, rowerowego ducha. Po dłuższym posiedzeniu dojechał Kulisty a chwilę potem Agnieszka i Gaweł. Posiedzieliśmy jeszcze chwilę a następnie z Kulistym i Robertem wróciliśmy główną drogą i przez Odrzykoń do Częstochowy. Po drodze przeprowadziliśmy jeszcze wizję lokalną ze speedway`owej akcji wszechczasów w wykonaniu Joe "The Machine" Screen`a ;)
Oto jak można akcją na torze wywołać zbiorowy orgazm u kilkunastu tysięcy kibiców:

Wręczyca i ognisko CFR.

Piątek, 10 maja 2013 • dodano: 10.05.2013 | Komentarze 2

Rano do Przyjaciela do Wręczycy pogadać jak za starych, dobrych czasów. Trasa przez Stradom, Zacisze, Łojki, Blachownię do Wręczycy. Powrót do Częstochowy nielubianą drogą przez Kalej i Szarlejkę.
Wieczorkiem spotkanie z Abovo i Kulistym i wspólna jazda na miejsce forumowego ogniska na polanie przy drodze p.poż. Byli wszyscy, którzy być powinni. Fantastyczna, niczym nie skrępowana zabawa bez żadnych zahamowań. Dzięki wszystkim za super towarzystwo.
Ostatnie 6 dni to 355 km. Sporawo ;)

Blachownia.

Czwartek, 9 maja 2013 • dodano: 09.05.2013 | Komentarze 3

Zmiana kierunku. Już dawno nie odwiedzałem Blachowni. Postanowiłem więc, że dziś można by obejrzeć jakie zmiany zaszły nad zbiornikiem od zeszłego roku. Wyciągnąłem rozleniwionego STin14 i pokręciliśmy wspólnie najpierw do szkoły na Północ a potem drogą wzdłuż torów i przez Łojki do Blachowni. Po zakupach w sklepie podjechaliśmy w ustronne miejsce z dala od cywilizacji, gdzie nie przeszkadzały nam żadne niepożądane hałasy. Powrót identyczną trasą. Przy figurze Matki Boskiej przed Jasną Górą zaliczyłem masakrycznego snake`a - to miejsce ewidentnie mnie nie lubi... Przy okazji wydało się, że świeżo kupiona pompka jest wadliwa. Udało się napompować tylko tyle, żeby nie jechać na obręczy :(. Podjechałem więc do BDC dmuchnąć w oponkę a następnie do Rafała zareklamować bubla. Jutro ma być nowa. Przy okazji odbyłem rajd po sklepach rowerowych rozglądając się za rowerkiem dla córci. I to na dziś tyle.

Nad zbiornikiem w Blachowni I. © poisonek

Nad zbiornikiem w Blachowni II © poisonek

Setka na raty. 3000 km w sezonie.

Środa, 8 maja 2013 • dodano: 08.05.2013 | Komentarze 2

Setka na raty. Do południa ze STin14 do Złotego Potoku w obie strony trasa prawie identyczna: p.pożką, przez Sokole, Zrębice, czerwony pieszy, Pabianice i Aleję Klonową. Tylko w drodze powrotnej lekka modyfikacja w Sokolich i kawałek Dróżkami Świętego Idziego. Nad Amerykanem dłuższe posiedzenie na pomoście, połączone z dokarmianiem kaczek. Niezłe agentki.
Jakoś ciężko się jechało. Duszno, ciepło i duża wilgotność lekko podcinały nam skrzydła. A już w drogę powrotną to zupełnie nie chciało się nam ruszyć.
Po południu postanowiłem jeszcze trochę pokręcić. Jako, że pożarówka zaczęła mi się już troszkę nudzić chciałem zrobić szybką, asfaltową pętlę przez Srocko i Kusięta. Jednak koło "Veny" napotkałem Abovo, jej siostrę Gosię i koleżankę Gosi - Beatę. Okazało się, że mają w planach wycieczkę do Olsztyna. Postanowiłem im potowarzyszyć no i i tak wylądowaliśmy na żółtym szuterku ;) W Olsztynie krótki odpoczynek i powrót do Częstochowy tą samą drogą. Przy rowerostradzie jeszcze serwis dętki w rowerze Gosi i dalej już bez przeszkód do domów.
Dzięki wszystkim za towarzyszenie mi w dzisiejszym kręceniu.
Dziewiąta setka w roku. Przy okazji przekroczyłem dziś trzeci tysiąc w sezonie.

Olsztyn i Sokole Góry.

Wtorek, 7 maja 2013 • dodano: 07.05.2013 | Komentarze 1

Jak na przedpołudnie to udało się dziś zebrać całkiem przyzwoitą ekipę. Przed skansenem zameldowali się oprócz mnie jeszcze Rafał, STin14 i Zbyszko61. Luźnym mięśniem śmignęliśmy sobie drogą p.poż. w rejon parkingu przy Sokolich Górach. Przez Sokole żółtym i zielonym a następnie po dojechaniu do Zrębic szlakiem "Dróżki Świętego Idziego" ponownie przez Sokole. Po wyjechaniu z Gór kierujemy się jeszcze na Lipówki i po krótkim postoju zjazd do Rynku w Olsztynie. Po zakupach na trawkę przy Leśnym na popas. Posiedzieliśmy, pogadaliśmy i wróciliśmy do Czewki drogą p.poż. Na koniec pojechaliśmy jeszcze do zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego gdzie Robert dowiedział się, że na kask jeszcze poczeka (a to ci dopiero niespodzianka...) Ja miałem więcej szczęścia: zaopatrzyłem się w nową, aluminiową pompeczkę Authora z chowanym w tłoczku wężykiem, która zajmie miejsce nieodżałowanej, zagubionej Lezynki :(